Geoblog.pl    pikoszki    Podróże    Tunezja First Chillout 2oo3    Zakwaterowanie - Riadh Palms 4*
2003

Zakwaterowanie - Riadh Palms 4*

Polska, Sousse
Przejechano 1910 km

H o t e l

Ogólnie z hotelu jestesmy zadowoleni. Gdzienigdzie przydałby mu sie lekki szlif ale calosc oceniamy dobrze. Jest sporo wind takze nie ma problemu z wyjezdzaniem. Kantor w hotelu, przelicznik taki sam jak w kantorach wiec nie ma po co sie fatygowac.

P o ł o ż e n i e

Położenie hotelu to jeden z jego największych atutów. Wszedzie jest blisko (sklepy spozywcze, z pamiątkami, budki telefoniczne itp.) Obojętnie czy pojdzie się w lewo czy w prawo jest pełno sklepów i ciekawych uliczek do zwiedzania. Dyskoteka w pobliżu "Banana" o której wspominalo juz pare osob wypełniona jest przede wszystkim tunezyjczykami w miażdżącej ilości. Nie polecam chodzenia do niej samym dziewczynom.
Od strony poludniowo-wschodzniej hotelu jest morze z ładną plażą. Leżaki i parasole darmowe, dużo leżaków jest połamanych i trzeba przebierac z nich wczesnie z rana 6-7:30 bo pozniej miejsce pod parasolem staje sie nie do osiągnięcia.
Basen ogromny z bardzo ladnym ogrodem. Jeśli chodzi o sklep z pamiatkami w hotelu to absolutnie nie polecamy nic w nim kupowac ceny o 300% wyzsze niz za rogiem hotelu.

S e r w i s

Obsługa miła, zwłaszcza panie sprzątajace, zostawialismy im 1-2 dinary. W restauracji polecamy Mohameda - brunet ok 50 r,ż, naprawde przemiły i wyjatkowo skromny kelner:)

Ale uwaga! Nasi znajomi zostali tam OKRADZENI! sprawcow nie zlapano ale od tego czasu przez cale 2 tygodnie pobytu przy wejsciach i na schodach funkcjonowala lokalna policja!

Zamiana pokoju nie wchodzi w gre chyba ze sie slono zaplaci. Co nas rozniez zawiodlo to prawie nie dzialajaca lodowki w pokojach, drinki z niej byly prawie jak ciepla herbatka- blee...

G a s t r o n o m i a

W porównaniu do innych krajow arabskich kuchnie oceniamy dosc dobrze. oczywiscie ze prawie codzeiennie bylo to samo ale tak jest wszedzie, jednak roznorodnosc potraw jest na tyle dobra ze mozna sobie conieco powybierac. Do wieczornej kolacji ma sie przypisany swoj stolik (takze idac pierwszy raz na kolacje trzeba podejsc do kelnera zeby wskazal nam nasze miejsce) w przypadku pozostalych posilkow siadamy gdzie chcemy. Dla niejadkow jest sprawdzona pizza i frytki przy basenie. Jeżeli ktos lubi zwykła czarna herbate to niech lepiej sobie wezmie z domu bo oni maja tylko verdene, czerwona i zielona. Czarna byla tylko raz i rozeszla sie jak cieple buleczki.

P o k ó j

My mielismy pokoj 2 osobowy. Niestety łozko bylo podwojne (na 2 osobnych materacach) niestety rzadko zdarzaja sie tam lozka z jednym duzym materacem. Pokoj był czysty. sprzatany codziennie, reczniki czyste.

T i p s y

TANI SUPERMARKET: idac w lewo z hotelu mijamy 3 duze hotele i po okolo 200,300metrach przy starym kinie wchodzi sie do supermarketu w ktorym wszystko jest mega tanie, naprawde oplaca sie tam kupowac. TAKSOWKI do portu max 5DT do mediny 3DT