Geoblog.pl    pikoszki    Podróże    Tajlandia & Kambodża 2o11    Jazda na sloniach

Jazda na sloniach

Tajlandia, Ban Chang

Dalej ruszylismy na sloniki, zawieziono nas do obozu, gdzie nalezalo sie przedostac na druga strone rzeki wiszacym mostem, tam zostalismy w parach posadzeni na slonie. Zakupilismy po 20bht bananki dla slonika i ruszylismy przed siebie. Siedzenie wygodne ale trzeba sie mocno trzymac. Warto sie przed ta atrakcja mocno nasmarowac wszelkimi srodkami owadobojczymi gdyz w lesie mocno rozne owady gryza. Sama jazda to niesamowite przezycie, karmienie go gdy traba obwachuje nasze cialo w poszukiwaniu banana jeszcze smiaszniejsze. Mi sie udalo wracac siedzac na jego glowie, jego wlosy strasznie kuly ale zabawa przednia. Gdy zsiedlismy zjedlismy smaczny obiad. Nasyceni wsiedlismy na bambo tratwy i ruszylismy w 30 minutowy splyw po rzece Ping ,spokojnie i już bez zadnych emocji. Dalej mielismy godzinny treking po dzungli, odglosy wnetrza bujnie porosnietego tropikalnego lasu robi wrazenie. Nie potrzebne sa zadne buty trekingowe, zwykle adidasy wystarcza a niektorzy szli nawet w japonkach (ale to nie bylo madre). Gdy zeszlismy z gor udalismy sie zmeczeni temperatura na kapiel w wodospadzie. Maly wodostadzik (niestety nie pamietam nazwy) z rybkami z fish spa i dwoma basenami aby odpoczac.