Geoblog.pl    pikoszki    Podróże    Tajlandia & Kambodża 2o11    Morski Park Narodowy AngThong

Morski Park Narodowy AngThong

Tajlandia, AngThong

Jedna z glownych atrakcji bedac na jednej z wysp Zatoki Tajlandzkiej jest opcja zwiedzenia Morskiego Parku Narodowego AngThong. Wiec
dzisiejszego dnia (pomimo ceny ktora sobie zycza) wybieramy sie do jednego z najpiękniejszych parków narodowych Tajlandii. Obejmuje on archipelag ponad 40 niezamieszkałych wysepek położonych około 30 km na północny zachód od wybrzeży Koh Samui. Większość wysepek archipelagu to mniejsze lub większe skały z wapniowca o wysokości od kilkudziesięciu do kilkuset metrów, wyrastające wprost z płytkich wód Zatoki Tajlandzkiej. Pełno jest tutaj bezludnych, kameralnych plaż i spokojnych zatoczek otoczonych rafami koralowymi.

Zapowiada sie ciekawie w cenie 1800bht/osoba byl rejs lodzia motorowa z silnikami o lacznej mocy 600km :-) ,calodniowe darmowe zimne napoje, przewodnik i mozliwosc dokupienia za 200bht kajaka. Zbiorka w przystani portowej o 8 rano, niestety nie pamietam nazwy biura turystycznego ale jest przy smym porcie na glownej ulicy na Ko Phaniang. W ramach ceny jest rowniez sniadanie i kawa.

Plyniemy!

Pierwszy przystanek jest przy wyspie Koh Tai Plaow, gdzie mielismy godzinke na podziwianie podwodnej fauny. Woda krystaliczna czysta i cieplutka. Na lodzi darmowy sprzet do skurkelingu.