Geoblog.pl    pikoszki    Podróże    VIETnam ~ LAOs ~ THAiland ~ 2o12    Goooood morning Vetnam...

Goooood morning Vetnam...

Wietnam
Wietnam, Hanoi

...powiedzial kiedys ladnie Ribbe. Teraz powtarza to wiekszosc z nas tu przybywajacych i choc zaczyna to brzmiec tandetnie to i tak mamy ochote to wypowiedziec.

Visa on arrival, oplata $25 i po 20min po odprawie, uff...

Z lotniska chcielismy dostac sie autobusem do centrum ale po negocjacjach wybralismy takse za $10. Po 40min ostrej jazdy dotarlismy, hotel znalezlismy po 10 min.

Cena po rabacie $15, moze nie tanio ale ze sniadaniem, pokoj i lazieka bardzo czyste z wyczyszczona klima. Mozemy z czystym sumieniem polecic.

ps. pytalismy w okolicznych hostelach i hotelach ale nie wiem dlaczego ciezko jest znalesc nocleg w cenie $10...czy ceny poszly up?

Popoludnie spedzilismy na zakupie 1 dniowej wycieczki na HLB, i tu ceny tez sporo sie podniosly -:( Znalezlismy Sinh Cafe, ktore teraz nazywa sie The Sinh Toutist (adres: 68 dao duy tu str, hoan kiem, hanoi). Najtansza opcja $47, superior $65 a deluxe $85. Zdecydowalismy sie na opcje druga po rabacie za $60. Zapewne po dlugich poszukiwaniach udaloby sie znalesc cos pare dolcy taniej ale nas gonil troche czas. Zreszta sprawdzilismy dwie oferty na ta opcje i u konkurencji kosztowaly tyle co deluxe w Sinh Turist. Jednoczesnie rekomendacje tego biura sprawily, ze zgodzilismy sie troche doplacjic aby miec serwis jaki nam zaoferowano.

Do poznego wieczorka explorowalismy miasto, swiatynie itp, konczac na nocnm targu made in wietnam.

ps Zonke pierwszego wieczoru zahaczyl skuter, nic sie nie stalo ale jak tak dalej pojdzie to nie wiem czy przezyjemy.