Geoblog.pl    pikoszki    Podróże    VIETnam ~ LAOs ~ THAiland ~ 2o12    smak hangoverini

smak hangoverini

Tajlandia, Bangkok

Dzis pozegnania z plaza nadszedl dzien ;-( Cztery dni kompletnego nic nie robienia naladowalo nasze baterie a tego nam bylo trzeba.
Do portu zamierzalismy jechac taksa ale spodziewalismy – zawolali 500bth! Wiec olewka i poranny spacerek plaza dobrze nam zrobil. Do BKK mielismy jechac autobusem ale z racji, ze bilety powrotne i na sam powrot bylo tylko 6 osob zapakowano nas do mini busa, ktory w 3h dotarl na Koh San Road.

Jest poludnie, stopni dokladnie +39 a ta ulica pelna od turystow!!! Od ubieglego roku ulica rozrosla sie jeszcze bardziej w straganiarskich sprzedawcow. Mozna powiedziec, ze wykorzystany jest kazdy cm przestrzeni KSR. Zjedlismy jakies lokalne jedzonko i ttukiem ruszylismy w strone wykupionego juz wczesniej noclegu.
Tym razem chcielismy zaszalec jak w Hangover movie. Wiec nie pozostalo nic innego do wyboru jak miejsce gdzie chlopaki zabalowali pierwsza noc. Dla zainteresowanych link poznizej:

Hotel nie slynie tylko, iz nakrecono tutaj druga czesc wspomnianego filmu ale takze z najwyzszego otwartego baru 'Sky Bar' na swiecie( barierka ochronna siega klatki piersiowej i nie ma za nia zadnego zabezpieczenia). Miesci sie on na 6 pietrze i daje najlepsza panorame miasta w calym Bangkoku, wiecej na :

Otwarty od 18-1 w nocy. Nalezy pamietac o smart stroju. W klapkach, szortach i koszulkach na ramkach nie ma szans. Bezwzgledny zakaz robienia zdjec samego baru (wybog bezpieczenstwa – mozna kogos oflepic lampa) z innego punktu niz on sam. Pamietac o zabraniu wiecej gotowki gdyz ceny za drinki sa x10 w stosunku do ulicy. Polecamy HANGOVERINI. Do baru moze przyjsc kazdy, bez wzgledu czy nocuje w hotelu czy nie.

Nasz apartament byl na 51 pietrze i mial 64m2 ! Widok z balkonu obledny. Musze przyznac, ze po backaperskim przemieszczaniu sie i spaniu w budrzetowych noclegowniach czlowiek zapomina jak sie zachowac w 5* hotelach nie wspominajac o komforcie. Wiemy, ze BKK ma tysiace roznych interesujacych twarzy ale z tego hotelu nie chce sie wychodzic.

Zainteresowani tym miejscem emailujcie po interesujace Was info, gdyz wiele mozna pisac o tym miejscu.