Geoblog.pl    pikoszki    Podróże    Malediwy - Świat Bez Wad 2oo9    Transfer na Lotnisko Maldivian Air Taxi

Transfer na Lotnisko Maldivian Air Taxi

Malediwy
Malediwy, Male

Z lotniska Male zostalismy busami okolo 10min przewieziono nas na Lotnisko Maldivian Air Taxi. Z tad mielismy 45min transfer do hotelu.
Klimatyzowana na wzor orientalny poczekalnia lotniskowa bedzie ukojeniem po pierwszym zetknieciu z upałem.

Wazne!
Jesli sie wybieracie w tym kierunku, nalezy nie pominac wykupienia opcji transferu do hotelu. Jesli wyspa jest blisko, transfer odbywa sie lodzia, motorowka itp. Ale jesli wyspa jest w znacznej odleglosci od lotniska Male, tak jak w przypadku naszej, transfer musi byc za pomoca wodnych taksowek. Jesli zapomni sie o transferze, wykupienie go na miejscu moze kosztowac do $500 od pary!!! Wiec warto o tym pamietac aby nie rozpoczac wakacji sporym wydatkiem.

Bagaze nie sa zabierane na poklad samolotu jesli jest powyzej 10 osob, do nas doplynely lodzia wieczorem.

Lot interesujacy, gdyz mozna nie tylko podziwiac niesamowite widoki na atole ale takze pracujacych na bosaka pilotow, zerknac przez przednia szybe itd.