Geoblog.pl    pikoszki    Podróże    Tajlandia & Kambodża 2o11    jak w Mielnie

jak w Mielnie

Tajlandia, Ao Nang

Z noclegiem tu tez nie ma problemu jak sie ma zasobny portfel ale jesli szuka sie spania w srednim przedziale cenowym to pojawiaja sie schody. Zajelo nam to dobre 1,5h aby poszukac cos czystego i blisko centrum. Wybor padl na:

PK MANSION TOP VIEW
247/17 Moo 2 Aonang, Muang, Krabi 81000 Thailand

Cena za pokoj z klimatyzacja = 450bht

Z balkonu mielismy piekny widok ale klimatyzacja zagrzybiala. Hotel bardzo czysty, wszystko sie blyszczy. Przy recepcji jest prysznic wiec jak sie ktos wymelduje wczesniej moze pozostawic plecak w przechowalni i udac gdzie sie chce a po powrocie skorzystac z darmowego prysznica przed odjazdem. Minusem sa Panie recepcjonistki, ktore czekaja na kazdy moment aby oszukac i nabic w butelke i nam sie to przytrafilo niestety - ale o tym pozniej.

Ao Nang jest dobra baza wypadowa na wycieczki typu wyspa Bonda, wyspy Koh Phi Phi i kajaki. Samo Krabi jak i Ao Nang jest bardzo zadbane, z nadmorska promenada pelna malych sklepikow. Niestety jest tez drogie, glownie przez swoja popularnosc wsrod niemieckich i sakandynawskich turystow. Czyli prawie jak w Mielnie nad Baltykiem... Nawet gdy ma sie ochote odetchnac i spokojnie postpacerowac to sie nie da , gdyz na kazdym kroku ktos skads wyskakuje i na cos chce nas naciagnac, namowic do zakupu :-( Za to sa pyszne shake'i (polecam kokosowy). Wynajelismy skuter i pojechalismy do miasta, sprawilo wrazenie zadbanego i czystego.
Ladne molo, nocne targi i posag krabow. Po pierwszym dniu odczulismy jednak niesmak tego miejsca i postanowilismy nastepnego dnia udac sie na cypel Raley.

Tego samego dnia szukalismy rowniez polaczneia na Ko Samui, po dosc dlugich poszukiwaniach udalo nam sie wynegocjowac cene za osobe 400bht, bardzo tanio jak za taki kawal drogi. Ucieszeni poszlismy po mamone do hotelu i tu pojawila sie wspomniana Pani recepcjonistka. Otoz, zaoferowala nam iz sprzeda ten sam bilet na Ko Samui w tej samej cenie i ze mamy wziasc od niej. Zadzwonila i powiedziala ze zaplacimy rano, uradowani ruszylismy w miasto na maly masazowy relaksik. Tym razem full oil body za jedyne 200bht(20zl).